Thursday, October 4, 2012

...Member baru anisquidward...

Salam smua...
sihat? arini anis nk citer psal meoww2 bru dlm family anis..

1st skali anis nk cter psal ayumi ni..
pg 20 september tu anis dh nmpak budak ni, kesejukan 
dlm rumput depan umah jiran anis..
ingtkan kucing dia la, sebab dia memg byk kucing jugak..
tp slalu klu time dia  keje, dia krung kucing dia dlm umah..
mybe telepas la kot..buat tataw je la..
balik je, anis buat la pusingan keta tu dpn umah 
jiran td, tetba teingat budak tecit ni..
nyaris nk telanggar, fuh..
anis hon dia x beganjak...
las2 anis trun angkt dia...
ya Allah, krus kering bdnnya..xsmpai ati nk tinggal..
letak dlm keta, da parking bwa msuk budak ni..
adik anis kasi blackwood, fuh, dia mkn dgn lahapnya..
mnum air pon lma je...sudah tu dia bejemur bwh matahari..
sejuk kot...bru teringt semlm hujan lebat...
mybe dia kna buang malam semalam kot...
psal awal2 pg da nmpk dia...
amik keputusan utk bela dia, kasi kolar satu..hehe..
budak ni anis namakan Ayumi-chan...

ayumi 1st day jd member anisquidward..=)

ayumi ni mcm trauma skit...
ko jgn la nk ckp kuat2 skit ngan dia, da teketar2..
anis tejerit ahh pon dia teketar2, puas nk pjuk balik...
and dia memg mcm xbiasa bg org pegang2 bdn dia..
asyik nk mencakau je kejenya..
tp hari ke hari dia da pndai adapt..
da kwn ngan abg debbie n kak lola...hehe

next plak, meow2 1 famili ni...
yg ni anis dpt sabtu lepas, 29 sept...
actually, kwn anis mnx tlong iklankan bebudak ni n 
mummy diorg for adoption..
asalnya ada 4 babies n their mummy...
kwn anis bru pndah rumah n kt kwsan bru, byk 
anjing berkeliaran..
diorg satu famili memg jrang kt umah, so rsau dgn 
keselamatan kucing2 tu..
anis sruh la dia amik gmbr, tup2 lain plak jadinya..
dia kta mlm jumaat tu anjing da serang anak2 kucing tu..
sekor drpanya memg jmpa mayat je, sekor lg hilang xterjumpa...
las2 bncang ngan mak, mak kta amik je lah..
xpyah put for adoption..
kita bela je, kesian..
so mlm sabtu tu jugak kwn anis hntar ke rumah..

'kami kat mana ni??' =)

diorg ni memg mnja sesgt...cuma xmsuk lg dgn 
kucing2 anis yg len, so kena krung dlu wt smntra waktu..
dua2 kitten ni boboy...
stkat ni xde nma lg...

so skunk ahli anisquidward dh jadi 23 kekor meow2 la...
+ 13 kekor funny bunny...
meriah!! =)


9 comments:

m4rilyn said...

cantik belang yg oren tu :)

meowwmania said...

alhamdulillah :)

didoakan moga diperluaskan lagi rezeki anis sekeluarga, amin..

Chika said...

Alhamdulillah, semoga makin murah rezki anis sekeluarga, amin...

Zakiah said...

cmelnya cat2 nie..:)

anis said...

marie: comel kan..anis dh letak nma td, bobby nma dia..ekeke

MM n chika: amin...hehe...tenkiu2..

zakiah: comel sgt2 kan..syukurlah dh jd famili anis..:)

Iela Lullaby said...

Smoge mmbesar dgn sihat dan thniah kepada anis coz mmbntu c bulus... ;)

http://ielahinagiku.blogspot.com/

tenku butang said...

teman pun suka kucen gakk.. =) he2..

Follower no. 170

do follow me back.. =) http://tengkubutang.blogspot.com/

my 2nd blog : cat lover
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

Dewi Aja said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Related Posts with Thumbnails