Monday, January 10, 2011

...buku baru: CATS???...

Salam semua...
dh lma kan anis x update...blogwalking pon x...
sbuk ni (sbuk men cityville) haha...

semalam anis kluar jenjalan ngan besfren anis, yana...
asalnya nk gi men bowling, tp x jd, so window shopping je la...
mula2 ktorg gi Sogo, tp mcm x de pape nk beli (sbb mahal), 
ktorg trus gi Midvalley...
jln2, singgah MPH, tetba tertarik kt 1 buku ni...
tjuk dia...(sedia nk bca, trik napas pjg2)...
(1, 2, 3, baca..haha) 
The Ultimate Encyclopedia of CATS, Cats Breeds & Cat Care...
haha, bez2...hrga dia RM30 je, tp dlm ni lgkap cra2 nk jga kucing,
 start dr nk pilih kucing yg sesuai nk bela...
jnis2 breed pon ada...
dia da lg siri2 len, psal dog, small pet, n pet...
nnt nk beli lg la...haha

ni la rupa buku tu...haha

so, pasni anis cba kongsi2 ea ape yg ada dlm buku ni...

6 comments:

Rafhan said...

thnx 4 sharing anis. nak try download lah softcopy buku ni kat internet..

anis said...

rafhan: hihi...ade ke softcopynya kt tenet??...

meowwmania said...

molek sgt la tuh..anis baca pastu share ngan kiteorg ekk ;)

ULtradya said...

http://www.izamirridzwan.com/2010/12/izamir-ridzwan-pendrive-giveaway.html


anis jum join..hehehe

Juz Call Me Sharz said...

nak beli gak buku nie..tapi tak ckp duet..beli buku 'what is my cat thinking?' =)

EasTBuLLeT ChaoTiC said...

aku baru nak berjinak-jinak dengan kucing ni.. nak beli buku takot macam tak guna sangat.. tapi buku ni nampak cam besh je.. review la sikit2 nanti..

Eastbullet's Blog

Related Posts with Thumbnails