Tuesday, May 31, 2011

...Masuk kandang kambing mengembek, msuk kndang babi menge...???...hehe...

Salam semua...
anis skunk tgh praktikal di Jbtn Perkhdmatan Veterinar Bukit Tengah, Pulau Pinang...
tp dr incharge kt sna bhgikan anis ikut mggu kepada bebrapa bhgn...
mgu ni n mgu dpan anis akan brada dlm lab je, kt Makmal Veterinar Pulau Pinang...
mgu lepas, anis di bhgn kawalan pncmaran, so nk cter la skit experience anis...
1st tyme anis kna msuk kndang babi taw...
n 1st tyme nk aplikasikan samak dlm hidup..hehe

k la, enjoy beberapa gmbr 'kwn' kite ni ea...hihi

ni bapak dia, tgh berehat...besar kot, siap ade taring lg...hihi

hai, seksi x ai...hehe

nyum3x...sedapnya daun ni...

rmai x anak dia?? yg ni 13 ekor kot...mcm rabit...hihi

babi pon sygkan anaknya...hehe

anis pling ska pic ni...bla anis lalu kt dia, dia sua2 kan muka soh org amik gmbr dia...hehe
cumil x??

ok, papepon sume gmbr diatas anis amik tyme keja ea...
kna smbur effective microorganism kt dlm tgki kmbhan diorg ni...hehe
utk elak pencemaran bau dan lalat...

10 comments:

meowwmania said...

eh! bg makan apa ekk..babi2 tuh? *apsal rasa macam mencarut je nih huhuu

sesemut said...

masuk kandang babi mengsnout la kakkk..
babi pon makhluk jugak... haram utk dimakan...kalau pegang kena samak..
diorg disimpan kat situ utk apa anis?

Rosmawati Yusof said...

mak ai... seram den, seram kena sondol... tp dia pun makhluk tuhan mungkin plg seksi...

GtHans said...

teringat dedulu..kat kg byk babi..taknak rasa cam mencarut taip barbie laa MM..ahaha

Chika said...

Cumil jugak barbie barbie ni.... hehehe ~utk mengelakkan perasaan mencarut atas nasihat Cikgu GTHans...

anis said...

MM: mkn mknn barbie la...tp tuan dia kta syur n daging pon dia mkn..pendek kta pe yg kita sua dia mkn la...haha

anis said...

sesemut: ni kandang barbie la, tmpat diorang bela mybe utk makan...byk...anis kna pegi wat smburan sebab kandang ni banyak bau la...hehe

RY: x la, dia kt dalam kandang...hehe, 2 yg anis brani 2...ekeke

Adem and Cats said...

kim salam kat cik BBQ..heheheee

ademncats

m.q said...

barbies...sbb byk ekor tu plural..hehehe

sesemut said...

ooooo pi kangdang barbiesss kerrrr..
ingatkan vet simpan.. uhuk uhuk... sengal otak...

Related Posts with Thumbnails