Sunday, May 15, 2011

...RIP Daim @ Unggal...love u damn much...

Salam semua...hihi
dh lma sgt2 anis x update kn...
sori sgt2...kebizian melnda diri ini...
skunk ni anis dh kt Penang, di umah tersyg...
anis ekcelli skunk tgh praktikal, di JPV P. Pinang...
so, pgi2 koi 8 dh kna msuk, koi 5 blik...
x smpat la nk update, bole trime x?? hehe

korang ingt x lagi ngan Daim?? anak Yunika...klu x ingt klik sini...
Jumaat aritu, Daim atau nma mnjanya Unggal tlah selmt kmbali ke rahmatullah...
smpai skunk anis mcm x bley lg nk trima pemergian dia...
mcm 1 kejutan...dia sblum ni tersgtlah aktif...
dlm umah, asyik nmpk kelibat dia je terlari sana sni...tp skunk dh x de...
rsa sgt kosong n sunyi...mesti korang prnah rsa kan...sdih sgt2...

mula2 2, Unggal tdo je seharian...x nak mkn n mnum lgsung..
pegang bdn dia pnas...demam rupanya...
esok 2 bwa dia pegi klinik kerajaan...ingat ok je, sebab demam je kan...
diorang cucuk amoxocillin n vitamin kt kaki dia...
n bagi ubat cirit2 n Clavamox...
ptg 2 dia mcm ok...pnas mcm dh kebah...
tetba bila mlm, dia meleleh2 air liur...
nafas bebunyi, lgsung x bedaya nk jln...
bla jln kejap2 rehat..
dia asyik nk msuk toilet je...
anis try kol beberapa klinik vet yg wt house call, tp kebanyakkannya x angkat..
yg angkat pon da 1, tp wife dia yg angkt...dktornya x de, kuar...
sdih sgt...then anis try kol dr johaimi
dr ckp dia dh dehidration...bg dia mnum air byk2...n sok pagi bwa g vet yg betul2 vet...
tp pagi 2 dia dh pergi, x smpat bwa g vet lagi...huhu
RIP syg....1 umah terasa dgn pemergian dia 2...

skunk dh x de si Unggal yg noti...
dh x de si Unggal yg belari kesana kemari...
dh x de si Unggal yg mnja sesgt 2...huhu
semoga Unggal aman disana....Amin...

Unggal dalam kenangan..
Bersama Unggal 2 Adel n Tiara, juga dh pergi menghadap Ilahi...


2 comments:

meowwmania said...

RIP Unggal sayang..

hud aikara said...

semoga damai di sana..amin..

Related Posts with Thumbnails