Tuesday, July 5, 2011

...kisah gangster kg dusun...

Salam semua....
pe kabo?? ngehehe
k la, arini anis nak citer 1 kesah dongeng...
'kisah gangster kg dusun'

pada zaman dahulu, ada seekor budak kucing yg sgt samseng...
nma dia adik didi...pggilan gangsternya 'adik'...(huh, gangsternya!!)
nak tgok rupa gangster??
ha, ni dia..

dgn mata sepet sblh, bajet gangster la tu...haha


tetiba, pada suatu hari yg cerah, seekor budak kucing yang comel lagi sopan bernama Delvin (mat debin) datang dan menumpang duduk dia sofa adik si gangster...
apelagi, dgn garangnya adik cuba mnghalau mat debin dengan menggunakan kekerasan...

arrr!! ini sofa adik didi yg punya!! haha, adik didi yg pny!!

akhirnya mat debin mengalah dan turun kebawah sofa...

huh, maleh den!! kedekut, tmpg duduk sikit pon x bley...wek!!

adik terduduk kepenatan, tapi puas dengan kemenangannya itu...

muka nk samseng je...

nak taw sape pengadilnya???

tadaaa...





hmm..zzZZzzz...pemenangnya....zzZZzzz...adik kot...

adeh, gatai ketiak plak...hmm, nyum2...
ekekeke

k, moral of da story, jgn tdo tyme jd pengadil, nnt ketiak anda akan gatai...hik3x..


5 comments:

meowwmania said...

hehehe...mmg gengster lah muka si Adik tuh :D

Rosmawati Yusof said...

He, he... sifunya gatai tiak plk..

FareedSairi said...

seronokla korang main2 ye. aku kat sini kerinduan kat si oren :( apa la cite dia. seb bek da beso...kirim si delvin ke sini bole?hahaha

anis said...

mm: aah, dia ni mmg gangster la..klu bab mkn, klh kuceng2 besau...ekeke

RY: hik3x, 2 la, tdo lg tyme jd pengadil...

abg fareed: msti da besau oren 2...dia dlu sebya ngan akak cpauk, adik ni adik capuk la, anak cik tam...nak delvin?? mai la amik kt msia ni...bela la kangru sekoq...

m.q said...

amboiii gengster nya

Related Posts with Thumbnails