Tuesday, August 2, 2011

...Cik Tam kena spay...ngehehe...

Salam semua...
minggu lepas, ari rabu, Cik Tam dah selamat dispayekan...hihi
anis spay dia kt klinik kerajaan, sebab anis praktikal sini...senang skit...

so, pasni cik tam da x bley beranak lg la...
tp ada 1 kebaikan yg anis dh prasan...Cik Tam jd sgt mnja skunk...
padahal bru ari ke7  dia dispaykan....senang sgt dia nk purring, x mcm dulu, asyik2 hissing...
 

Cik Tam sebelum pembedahan...
perasan x gmbr 1 tu anis ada letak anak panah??
tgok betol2, 2 gmbr gigi Cik Tam yg dah nk tecabut...dh dekat luar mulut dah...
lepas abih spay, gigi dia kena cabut...hihi

arini da ari ke7 dia kna spay, sgt2 aktif dia ni...
melompat sana sini..kita yg tgok ni risau...ish3x...



ni gmbr cik tam yg anis snap semalam....
klu krung je msti bising2...bla da lepas mula la nak melasak...

ni la luka pembedahan cik tam...
ngilu anis tgok...InsyaAllah Jumaat ni kna pegi buka jahitan...
nak taw x, Cik Tam selamba badak dia je tindih luka ni, mcm x rsa pape pun...
Cik Tam Cik Tam...

skunk ni adik stat memanja2 balik dah ngan mummy dia...
ye la, da jadi anak bongu la katakan...
utk pengetahuan korang, famili Cik tam da complete, da kak capuk, abg mimo n adik didi...
papa je x de...ngehehe

akhir kata, selamat berpuasa dr anis n furkids...


pose pling penat dr budak yg bepuasa...haha





8 comments:

Juz Call Me Sharz said...

yeay cik tam dah spay...

mesti pasnie jadi gemok!!! =D

anis said...

hehe...skunk pon dia da nk dekat 4kg...ngehehe...

misz sheyla said...

syiannye,...nape ngan cik tam??

m4rilyn said...

comel dan bertambah comel

May Maisarah said...

Whoaaa...pasni dah xleh beranak lg dah...

Btw, Selamat berpuasa tuan belog! =))

m.q said...

mesti pasni CikTam jadi bertambah sihat.....

heheheh

meowwmania said...

selamat berpuasa Anis :)

cepat sembuh yer Cik Tam..

Misz Pinkie Winkie said...

cik tam dah spay yerk..dottie jerk tak spay lagie..bila lah nak bawak budak tue.

Related Posts with Thumbnails