Thursday, July 22, 2010

...kembar 4???...

Salam...kali ni anis ada berita gmbira buat semua...
Cik Tam dah selamat melahirkan 4 ekor anak pd 20 Julai 2010...
sowey x smpt nk update ari2...
dia beranak kt stor aras 4, tp pas2 bwa semua anak2 dia ke blik anis...
seb bek anis dh memang sediakan kotak utk dia...

ni la ibu yg misali...jga anak dia betul2...hehe

anak2 Cik Tam struggle nk mnum susu...asyik gduh je same2 sndri...

nma utk baby2 bru anis blom letak...klu sape2 da cdgn, bleyla kongsi...

eh, lpa nk ckp wna anak Cik Tam...sekor tuxedo, sekor black tabby, sekor grey tabby, sekor g capuk2 itam oren...
sbnrnya, dianggarkan anak Cik Tam ni adalah anak arwah Neng...
cian kt diorang, lahir2 dh yatim...huhu


pda pndpt korang la, ptut x anis bg baby Cik Tam kt org len or anis bela sndri kesemuanya???
sbb actually anis dok kt hostel, bela haiwan dlm hostel adalah dilrg sma sekali...
tkut gak anis klu felo dpt taw...huhu...






4 comments:

FareedSairi said...

hohoho...comel2 anak dia.tak mcm kcg kat umah nama cacat...dr 6 ekor, sekor je wana oren2.yg len black maria.hahaha...jemput2 dtg mythought tgk cacat tgh beranak :)

sI tEDI said...

anis, untuk jangka masa panjang kalau anis tak de niat nak bawa dia balik kg, spayedkan dia supaya dia tak beranak lagi.

Anak2 dia tu, kalau rasa tiada tempat yg selesa buat mereka, open for adoption selepas mereka putus susu.

kalau anis kat rumah, tiada masalah

anis said...

abg fareed; dh tgok dh cacat...comel..
anak dia wane cam cik tam la..haha

tedi: 2 la, ingt nk bwa blik, tp lmbt g...da 1 thun g kt cni..
nk g spayedkn, mslh transport la plak..
anis x de knderaan...nek bas je..
huhu..

FareedSairi said...

hohoho:yg oren2 tu lg comel. yg black maria tu sume bebelan2.bkn itam semua.hahaha

Related Posts with Thumbnails