Wednesday, July 21, 2010

...my sayang2...

salam semua...hehe...
kali ni anis nk cter psal anak2 anis yg kt umah...jauh kt penang nu...
tp dekat di hati...(mcm tv9 plak)
rndu sesgt ngan diorang...ari2 blik 2 mggu je, x puas men ngan diorg...

yg ni nma dia Tiffanie..pggil Tif je..yg ni anis pling syg...hehe

yg ni plak nma dia Tet...bru bersalin ari2...dia ni anak Tif...

yg ni nma dia Yunika...anak Tif gak..adik Tet...dia ni dh lma dh ckit bersalin...

ni Yunika ngan baby2 dia...dr kiri, Sid, Buck, Diego...hehe

yg ni plak Bella...anak Yunika gak...dh besar dh skit...


laz ni Jojo...anak Tif jugak....adik Tet ngan Yunika la...dia ni slalu sgt skit mata...
x larat dh anis nk sapu ubat...hehe

sbnrnya ada rmai g kucing anis kt umah, tp ni je yg smpt anis snap...
utk yg x de gmbr dlm post ni; doddy, agul, obama, baby2 bru lahir...sowey...
anis bkn plih kasih ea...
papepown, anis syg sgt ngan korang semua....muaahhh...hehe








6 comments:

sI tEDI said...

bula2 anak2 yunika.
anisnye kucing ni kira saudara mara juga ke?

sbb tu mcm pening bila baca dia adik dia, dia anak dia.
ekekekekekke

cik plankton said...

ehem3...sy bkn bdk busuk,cuma gatai nk komen2 kat cni..hehe
kucing2 anis dari keturunan dlu2 kala..hehe

anis said...

tedi: aah, saudara mara...dh 5 generasi anis bela diorang...nk dibuang pown dh x sanggup...syg...

plankton: keturunan hang jebat dlu2...hehe

ainufairuz said...

wah sid,buck n diego ea..hehe.
siapa bapak mereka ek anis?

anis said...

bpak diorang x taw la ainu..
x smpt nk spy..
blik2 umah, tup2, dh besalin..
haha

yunika ni rmai pemint dr tet...
klh kak dia..cpt betoi beranak..kui3x

MahaMahu said...

so cute nice cat comel anak2 dia kan.. mcm tuan dia..

Related Posts with Thumbnails