Wednesday, September 22, 2010

...kenakalan mereka terserlah...huh!!~~...

salam semua...
kali ni anis wat entry ni smbil meluap2 perasan marah...hihi
x de la marah sgt, tp mrh la jugak...

td, anis tinggalkan blik kejap je...
kejap je....g mandi je pown...
Cik Tam keluar...ikut anis gi toilet..
yg tinggal di bilik hanyalah budak bertiga tu...
balik je bilik, tgok2 semua baik je...
baring2...bla anis menapak ke katil, semua tertinjau2...

hmm, pelik kn??
rupa2nya ada yg membuat onar di atas katil...
bkn berak ea...hihi
ada salah sekor dr diorang yg telah menumpahkan air teh o ais anis...
atas katil...huh, kn dh susah nk kna cuci cadar la plak..
dh la petang td dh tukar litter box diorang, cuci baju....
ahhhh....geram...

dan diorang didenda...penalti...hihi...

hehe...inilah penjara kajang...amik ko, saper sruh nakal sgt...

disebalik tirai plastik...hehe

nmpak x kesan tumpahan tu???
byk plak tu, rugi air anis...huhu

ini adalah muka2 suspek2 yg disyaki...

mister babu...

mister mimo...

cik capuk...

8 comments:

m4rilyn said...

gelak golek2. pandai diakucing tu coverline. hadesss..agaknya diakucing tu pg kelas gak tu sebab jadi pandai cam nie

FareedSairi said...

hohohoho.da besar dah dak2 kecik ni. sama umur ngan anak2 cacat ke?anak2 cacat penakut semua.sbb tgk yg bg makan beso sgt kot.hahaha

meowwmania said...

hahahahah...lawak giler, pesal comel sgt muka2 suspek tuh? dorang tak bersalah kot hehe

cian lak tgk tgn terjulur tu mntk simpati huhuu..berapa lama kena denda tu?

Chika said...

Hahaha Suspek muka comel gile. Innocent la konon...

Misz Pinkie Winkie said...

hahhhah.
bukan main lagie dia cover muker.
cam tak bersalah jerk.
hahhhaha..tapie ada cam muker pengganas gak.

Adem Aizad said...

rindu dekat babu mcm nak buat anak angkat je ..hehehehehe

anis said...

haha...
kurung lma gak la..
pdn muka diorang...

aizad: nk ke??
amik la..hehe

Bukan Gadis Comel said...

tak lain ,tak bukan, babu la tu! hiiihi.
Muka comel2 noty je.. =)

Related Posts with Thumbnails