Friday, August 6, 2010

...Cik Tam yg x taw malu...

haha...ko memg x malu Cik Tam...

td, sampai je anis kt blik lpas abis klas, Cik Tam mengiau2 mntak mkn...
bekas mknn dia dh kosong...
anis pown isi la...
dh sudh mkn, dia keluar jenjalan jap kt aras anis...
then, dia jmpa la sorang jiran anis...
bley dia ngiau2 mntak mkn lg kt bdk 2...
bdk 2 pown bg la...seb bek dia bek...hihi..
anis pown g la tgur bdk tu...
dia ckp kesian kucing ni...lapar...
dia memang prepare mknn utk kucing ni...
slalu dia bka pintu, kucing ni ngiau2 mntak mknn kt dia...
pergh...menyirap drh anis dgn kelakuan Cik Tam itu...haha
sungguh x tahu malu kamu Cik Tam...

ni la wajah budak x taw malu dan kuat mkn itu...meluat nengokkan...haha

5 comments:

FareedSairi said...

ni sama cam cacat kat umah...kalo lapo,abis kaki org pun dia gesel2...bila kenyang.panggil pun tak datang!td pg perang ngan cacat...dia sibuk nak pindah anak dia.kalo pindah kat tmpt yg senang takpe,tmpt plg sempit lak tu jadi pilihan.haihhh...

cik plankton said...

meluat gk la..
tuan die pun...oppss.hehe

anis said...

abg fareed: taw x pe...
Cik tam ni dh kuarkn anak dia dr kotak..letak cm2 je tgh jln...
bla pndh msuk blik dlm kotak, dia kluarkan...kdg2 2 gduh gak la ngan dia...

cik plankton: smpai ati..huhu

umi_e said...

laaaaa comelnya budak noti yang suka minta makan kat orang :p

* cam Mahzuz kak e je...

anis said...

hehe...comey ke??
msti kmbg dia klu taw...
actually, dia 2 dh mak budak...haha

Related Posts with Thumbnails