Tuesday, August 31, 2010

...Misi Cik Tam 1...

Salam semua...
anis ada berita gembira pasal Cik Tam...
dh ada org yg sudi temptkan Cik Tam sepnjang anis bercuti ni...
Aizad, tuan pny blog Adem and his cat...
tadi pg, anis dh g hntar Cik Tam...
nek teksi dr UKM g UM, RM40...hihi
seb bek ada yana, su ngan fana temankan...
Aizad x kenakan sbrg cas pown, dia ikhlas...
naseb bek masih ada org yg baik mcm ni...
klu x, ntah ape la nseb Cik Tam...
msti dh kna buang ngan Mak Cik Cleaner...
tapi, anis rsa sdih sgt...
slalu blik je bilik, msti ada kucing smbut...
Capuk msti berlari2 anak ke arah anis...huhu
smlm anis nangis terfikirkan yg anis akan berpisah ngan diorang wat smntra waktu...
cengeng kan??? 
dah2, tu yg terbaik wat Cik Tam...
20 hb, anis g amik dia blik...berpisah smntra je pown...

p/s: syg sama Cik Tam n babies...

6 comments:

ULtradya said...

Tahniah anis....Alhamdulillah....masih ada insan yg baik hati....weeeeeeeeeeee \o/ \o/ \o/ tumpang heppy untuk anis tau.... rindu cik tam kejap ja...sabar tau!

meowwmania said...

yeay! alhamdulillah...ada org yg sudi nak bantu kan..weee~ :D

Pteridophyta said...

nasib de org tolong....
xsbr nk ambek balik cik tam kn...

tina said...

alhamdulillah..happy kak tina dgr...bl bpisah ngan apa yg kita syg, mesti sedey giler tp insyaAllah nnt jumpa lg ngan cik tam + babies...
slmt ari ry 2 cik tam he3

Adem Aizad said...

Jangan risau saya akan jaga sebaik nya.. Tapi maaflah tak boleh nak bercampur ngn anak2 saya ..hehehe diorg ni anti stranger sket..hehehee

Misz Pinkie Winkie said...

alhamdulillah.
settle masalah.
thanks juga pada adem sudi jaga cik tam comel tue.
hehe

Related Posts with Thumbnails