Monday, June 27, 2011

...Tiffanie @ klinik...

Salam semua...
jumaat lepas, lepas blik keja trus anis bwa Tiffanie g
Klinik Haiwan Kulim...
smpai je situ, Tif kna beratur dlu sebab byk lg pesakit lain...hehe
yg anis suka sgt ngan klinik ni, dia divide bhgn kucing ngan anjing...
kucing msuk pintu lain, anjing pintu lain...so x de la nk gduh2...hehe

kaunter pendftran...
ada jual2 brg skit2...belah kiri 2 colar n harness utk cat n dog....

antara brangan yg dijual disni...
bakul pink bwh tu x dijual ea, bkul tif tu...hehe

bilik rwtan...kecik je, tp agak slesa...
kelihtan beberapa pesakit yg bru dftar, nnt pesakit2 tu sume dia smpan dlm blik blkg 2....


agak lma la jugak tif kna tgu, then dr pggil...
disebabkan anis slalu pegi sni, so dh x yah dftr dh la...
pkai kad doddy je...hehe

tif atas meja rwtan...

tiffanie memeriksa kwsan...haha


antra pesakit yg ditahan...hehe

dr ckp sakit tif ni disebabkan antibodi bdn...sma la mcm
ape yg dr nurul ckp...
dia kta sakit mcm ni normal bg kucing yg dh tua...hehe
kucing dia pon ade sakit mcm ni...
tp dia x leh nk inject antibiotik sebab tif sdg preggy...hehe
so dia bg ubat mkn je la...
pas tif dh besalin nnt nk bwa pegi lg skali...

ubat yg tif dpt...

dr bg antibodi, utk kuatkan antibodi tif...
antibiotik utk lwn penyakit...
ubat tahan sakit n kurgkan bengkak n ubat sapu utk kwal luka 2
spya x merebak lg...
byk2 ubat ni, dia pny caj murah je taw...RM 43 je...
berbaloi kan???
so, anis nk rekemen la, sesape nk dok area sni,
vet ni bgus taw...
dia sgt peramah, siap kenai lg sume pesakit2 dia...

muka cumil tif...hehe

skunk ni rutin harian anis, pg sblum g keja paksa tif mkn ubat...
blik keja pksa tif mkn ubat...hehe
semoga tif cepat sembuh ea syg...

7 comments:

habsahharun said...

tif cepat2 sembuh ye..:)

meowwmania said...

tif jgan ngelat makan ubat hokey...

smoga tif cpt sembuh dan kembali sihat, amin..

m4rilyn said...

cepat sembuh ye tiff

anis said...

tQ uols...hehe
tif memg mlas mkn ubat...
dlu msa bg mkn ubt cacing, dia luah blik, n then dia tindih ubat 2...
kite mati2 ingt dia telan...cet!! hehe

Rosmawati Yusof said...

Suker pegi klinik haiwan sbb boleh jumpa ramai kawan2 animal lover n kesayangan mrk... Tif, cepat sembuh, ok..

anis said...

aah kan...sembg ngan dr pon best...hehe

Ekyn Abu said...

Assalam,klinik Kulim neyh area mne ea???

Related Posts with Thumbnails